poniedziałek, 12 sierpnia 2024

GOLENIÓW! ROCK CITY!!! 27-28.07.2024

Ten post nie był w planach! Byliśmy ostatnio w Goleniowie na koncercie dwóch zespołów, więc chciałam zdobić dwa wpisy. Jeden z występu Firmament a drugi z Armored Saint. Jednak po obejrzeniu naszych zdjęć z wyjazdu a także zdjęć innych osób, nie mogło stać się inaczej. Jest trzeci post! Bo magia koncertów to nie tylko zespoły. To także organizatorzy oraz całe mnóstwo ludzi, którzy na te koncerty przychodzą i świetnie się bawią! I takie chwile udało mi się także złapać na zdjęciach. Na fotki załapały się również osoby, które rejestrowały ten koncert (zarówno w formie video, jak i zdjęć). A ja załapałam się na zdjęcia zrobione przez nich. Więc tutaj zamieszczam fotografie, które nie pojawiły się w poprzednich koncertowych postach.

Zapraszamy ponownie do Goleniowa!

Plakaty informowały nas w różnych miejscach, jakie wydarzenie odbędzie się niebawem! :)




Kto tu rządzi też nietrudno się domyślić! :)



GOLENIÓW ROCK CITY! No trudno się nie zgodzić! :)


A tutaj mural upamiętniający poprzednie koncerty.






A tutaj już koncertowo!

Piwko przed koncertami!

FIRMAMENT! 


Maciek podczas nagrywania video :)


Moja radość na koncercie Firmament!

Nawet załapałam się na fotkę. Noo... może kawałek mnie! :)

A teraz ARMORED SAINT!



Ta setlista wróciła z nami do domu. :)



Marcin podczas robienia profesjonalnych zdjęć.


...a moja lustrzanka się zepsuła, więc radzę sobie, jak mogę (foto by Marcin właśnie!).








A tutaj wspaniali organizatorzy. Wszystko wyszło perfekcyjnie, więc wiec mogli się skupić na czerpaniu radości z koncertu! :)








Udało nam się załapać na fotkę z Jeffem Duncanem! :)

Pozdrowienia dla Wandy i Pawła! Super było Was spotkać! :)

Moja znajomość z Arturem jest już chyba pełnoletnia. Fajnie, że znowu udało nam się spotkać na koncercie w Goleniowie! :) :) :)

Pokoncertowy poranek. :) Tak, to ta pokazana na koncertowym zdjęciu setlista Armored Saint! Są i kostki! :)

Wspomnienia nadal są żywe. Super, że mamy w Polsce ekipę, której się chce organizować takie imprezy i... której tak świetnie to wychodzi! Dzięki za wszystko i, mam nadzieję, do zobaczenia w listopadzie na koncercie Anvil! :)



2 komentarze:

  1. Wspaniale, korzystajcie z życia ile się da! Mam nadzieję ze kiedyś razem się pobawimy.

    OdpowiedzUsuń