niedziela, 8 września 2013

BLOGOWAĆ... NIE BLOGOWAĆ

Długo zastanawiałam się, czy stworzyć tego bloga. Kolejny blog pokazujący modowe stylizacje? Czy nie jest już tego przesyt? Gdzie tu miejsce na oryginalność? Zwłaszcza, że obecna moda garściami czerpie z mojego ulubionego rockowego stylu. Parę lat temu jak chciałam mieć ramoneskę z ćwiekami, to musiałam te ćwieki sama przymocować. Ramoneski również się zdobywało. Dzisiaj wystarczy wejść do większości sklepów z odzieżą a tam uśmiechają się do nas wszelkiej maści ramoneski z ćwiekami do wyboru do koloru. Podobnie jest z resztą garderoby – kowbojki, wyćwiekowane paski, potargane jeansy (już nawet w strzępieniu spodni producenci nas wyręczają) oraz koszulki z różnorodnymi rockowymi motywami. Wystarczy mieć na to wszystko pieniądze i można wyjść ze sklepu odzianym w rock ‘n’ rollowe ciuchy od stóp do głów. 


…a ja widząc to wszystko poczułam się obdarta z oryginalności… No ale nie ma tego złego! Dzięki wyprzedażom sama zaopatrzyłam się w wiele nowych dodatków. Zaś liczne wyćwiekowane elementy garderoby na sklepowych półkach zainspirowały mnie do tworzenia kolejnych ubrań. A ubrania przerabiam już od wielu lat. Czasem przy niewielkim nakładzie pracy i przy pomocy kilku ćwieków można stworzyć coś naprawdę oryginalnego. I to właśnie chciałabym przede wszystkim pokazać na tym blogu. Wszelkie moje przeróbki znajdziecie w zakładce DIY ( Do It Yourself). Te, które tworzę teraz, staram się uwieczniać podczas przeróbek krok po kroku. Wiele ubrań zrobiłam już jakiś czas temu, więc w ich przypadku pokażę efekt końcowy (i ewentualnie pierwotny jeśli zrobiłam wtedy takie zdjęcie).  Zamieszczę też swoje stylizacje, często z wykorzystaniem zrobionych przeze mnie ubrań. Co jeszcze? To się okaże w przyszłości… Z pewnością z biegiem czasu dodam jeszcze kolejne zakładki, których tematyka będzie oczywiście nawiązywać to tytułu bloga. Mam nadzieję, że zamieszczone przeze mnie pomysły staną się dla Was inspiracją do tworzenia własnych projektów. Miłej lektury! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz