środa, 25 września 2013

JEANSOWA SPÓDNICA Z ĆWIEKAMI

Jeansowa spódnica z ćwiekami już była tutaj. Tym razem będzie mniej ćwieków i więcej cięcia.
I jak zwykle nie obyło się bez spaceru po second handach :)

Udało mi się za grosze kupić jeansową spódniczkę z C&A. Jak widać, krój i długość miała, delikatnie mówiąc, odrobinę przestarzałe, ale na wszystko jest sposób.


Zaczęłam od zmiany długości. Zależało mi, aby pozbyć się tej nieładnej wstawki z przodu.



Podwinęłam dół i już miałam gotowy materiał to wyćwiekowania. 



Nie podobały mi się sztruksowe wstawki na kieszeniach z tyłu, więc postanowiłam je zakryć dużymi ćwiekami w kształcie piramidek. Ćwieki zdobyłam z paska też kupionego w second handzie.



Z przodu tymi samymi ćwiekami ozdobiłam linie po bokach.


Wystarczy dodać ozdobny pasek i spódnica nabiera rockowego charakteru :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz