poniedziałek, 23 września 2013

BRANSOLETKI ZE SKÓRY

Moje ulubione połączenia kolorów to czarny z czerwonym oraz czarny z białym. Dlatego też najczęściej jestem ubrana w takie właśnie barwy. A że diabeł tkwi w szczegółach, dodatki również muszą pasować mi do stroju. Nigdzie nie udało mi się upolować skórzanych bransoletek "na kółku" w moich ulubionych połączeniach kolorystycznych, więc "musiałam" stworzyć je sobie sama. 

Bransoletki powstały już jakiś czas temu (najpierw czarno-biała, a jak się sprawdziła, to po pewnym czasie czarno-czerwona), dlatego nie mam zdjęć jak je tworzyłam.

Obie powstały z innych bransoletek upolowanych w tanim sklepie.


Do ich wykonania potrzebne są również kawałki skóry oraz klej ( ja zawsze wybieram Kropelkę). Im dłuższe kawałki skóry, tym lepiej. 

 
Skórę należy pociąć na cienkie paski a następnie nawijać na kółko ( co jakiś czas przyklejając je od spodu).

Niestety, takie są uroki częstego noszenia, że skóra zaczyna się wycierać. Od razu widać, którą bransoletkę noszę częściej :)  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz