środa, 11 września 2013

GORSET Z WIĄZANIEM

Kupiłam kiedyś na wyprzedaży w Terranowie dwa identyczne gorsety zapinane z tyły na srebrny zip. Jeden postanowiłam przerobić. 



Bardzo lubię wiązania gorsetowe i takie postanowiłam dodać z przodu jednego gorsetu. W pasmanteriach można dostać gotową taśmę z ze srebrnymi przelotkami. Jednak jest dość droga a jej zdobycie graniczy z cudem (ja widziałam jedynie taką z dodatkiem białej nici).  Swoje wiązanie zrobiłam dzięki kawałkowi skóry z przelotkami, który wycięłam ze starej torebki.




Skórę przecięłam na dwa paski i przyszyłam w równej od środka odległości. Następnie przewiązałam cieniutką czarną wstążką ( można zamiast niej dać sznurek gorsetowy). W dekolcie przymocowałam kilka srebrnych ćwieków. 
Mało pracy, a gorset wygląda zupełnie inaczej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz