wtorek, 8 kwietnia 2014

FOOTLOOSE

Od kilku dni na mojej playliście króluje muzyka z filmu "Footloose" z moim ulubionym "Never" na czele, co oczywiście oznacza, że częstotliwość odtwarzania tego utworu jest znacznie większa, niż pozostałych. A skoro już siedzę w muzyce z "Footloose", to też stworzyłam strój zainspirowany tym filmem. Film pochodzi z 1984 roku, więc klimat jak najbardziej mój :) (nie miałam okazji zobaczyć remake'u z 2011, ale sądząc po fragmentach, jest to chyba niezwykle wierne odwzorowanie oryginału). W moim stroju nie mogło zabraknąć kowbojskich butów oraz kapelusza kowbojskiego. Chciałam też, żeby było rockowo i z pazurem. Niestety, nie mam żółtego Volkswagena Garbusa, który byłby pięknym tłem. No i w sumie jeszcze za zimno ta taki strój, więc zdjęcia musiały być w mieszkaniu :)

  • koszulka -second hand +diy
  • szorty - second hand +diy
  • kowbojki -prezent
  • nakładki na kowbojki -diy
  • kapelusz -n/n
  • pasek na kapeluszu -second hand
  • bransoletka tygrysy -Glitter
  • bransoletki z kulek -Kappahl










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz