sobota, 19 kwietnia 2014

WHITE STRIPES

Mają je wszyscy -mam i ja! ...oczywiście chodzi o legginsy w paski. I wcale nie jest to fajne, że zrobiły się aż takie popularne, bo nie lubię być taka, jak wszyscy. Na pasiastych legginsach się nie skończyło. Dodałam jeszcze kolczyki w paski oraz bransoletkę w taki deseń. Kiedyś pokazywałam na blogu jak ją wykonać. I wszystko utrzymałam w czarno-białej tonacji. Kurtka i buty to najczęściej noszone przeze mnie rzeczy tej zimy, a, o ironio!, nie załapały się wcześniej na żadne zdjęcia. Wnet wylądują w szafie na sen wiosenno-letnio-jesienny, więc jeszcze zdążyłam. 
Myślałam początkowo o zrobieniu tych zdjęć na jakimś mało obleganym przyjściu dla pieszych, ale wtedy już chyba całkiem zlałabym się z tłem.  Ostatnio wróciłam do zbyt monotonnej kolorystyki... Czas poszaleć z kolorami na wiosnę!!! :) 
Zdjęcia były robione 1 kwietnia, dlatego udało mi się uchwycić dopiero początki działalności Pani Wiosny. W kolejnych postach będzie już bardziej zielono i kwiatowo.


  • kurtka -Tally Weil
  • legginsy -szafa.pl
  • sweter -second hand ( New Look)
  • buty -n/n
  • czapka -second hand
  • bransoletka -diy
  • kolczyki -n/n
  • zegarek -New Yorker











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz