środa, 23 lipca 2014

RAMONESKA Z ĆWIEKAMI

Ostatnio na blogu prezentowałam spodenki, które przerabiałam przed festiwalem Masters of Rock. 
Tym razem "do kompletu" dorzucam ramoneskę.

Kupiłam ją jakiś rok temu w second handzie. Spodobało mi się, że ma czerwoną podszewkę oraz to, że już jest ozdobiona ćwiekami. Jednak minęło trochę czasu, zanim weszła do łask :)




Pomimo, że jestem entuzjastką lat 80tych, ogromne poduszki na ramionach do mnie nie przemawiają. Szybko więc się ich pozbyłam.


Nie zszywałam podszewki, bo czekały mnie dalsze prace. Podobnie, jak w przypadku wspomnianych spodenek, postanowiłam wyćwiekować gwiazdę. Kartonowy szablon mam zrobiony od dawna, bo na wielu elementach mojej garderoby pojawiały się już gwiazdki.


Problem był z jej odrysowaniem. Pomocny okazał się srebrny pisak oraz... kot Mia :) :) :)


Ćwieki, które wykorzystałam do ozdobienia gwiazdy pochodzą ze starego paska.



Kilkoma ćwiekami ze starej torebki ozdobiłam kołnierz.



I tak ozdobiona kurtka jechała ze mną na "Mastersa" :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz