czwartek, 17 grudnia 2015

MÓJ CHORZÓW

Świąteczne porządki... o tym ostatnio słyszy się z każdej strony. Ja mieszkanie sprzątałam po remoncie, przed imprezą urodzinową. Teraz czas na porządki na komputerze. A co za tym idzie... kolejne stare zdjęcia wrzucam na bloga. 
Te pochodzą z połowy listopada 2014 roku. Fotografie, na których jestem były robione w deszczu. Zdjęcia miasta zrobiłam z balkonu mieszkania, gdzie kiedyś mieszkałam. Teraz jeździmy tam do babci, o czym już na blogu wspominałam. Do Chorzowa zawsze będę mieć sentyment. Nawet przy średniej pogodzie, z tymi wszystkimi kominami, jest taki piękny! :)

  • kurtka second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -Jankobut (jedne z moich ulubionych i jedne z najwygodniejszych jakie miałam)
  • bransoletka -House
  • kolczyki -SIX















1 komentarz:

  1. Też mieszkałam w Chorzowie (przez trzy lata) i bardzo miło wspominam ten czas...

    OdpowiedzUsuń