środa, 1 czerwca 2016

KOLOROWO... W DZIEŃ DZIECKA!

W Dzień Dziecka odrzucamy na bok wszystkie ubraniowe reguły. Będzie więc strój kolorowy, przerysowany i taki, w jakim po mieście bym nie biegała. A zdjęcia zostały zrobione rok temu w czerwcu. I wreszcie się doczekały publikacji. 

...a że w każdym z nas jest odrobina dziecka to... WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Świętujmy! Przecież wszystkie okazje do świętowania są dobre! :)

  • koszulka -second hand
  • spodenki  -second hand
  • pasek -second hand
  • kowbojki -kupione na Allegro.pl (Ariat)
  • nakładki na kowbojki -DIY
  • kolczyki -n/n
  • czerwona bransoletka -Centro
  • czarna bransoletka -DIY










2 komentarze:

  1. A ja bym biegała tak po mieście, może nie codziennie, ale od czasu do czasu, no i buty bym wybrała inne. Stylizacja jak najbardziej pozytywna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nie lubisz kowbojskich. Ja właśnie miałam na myśli całość - w tym stroju i np trampkach też bym biegała. :)

      Jakieś dwa dni temu chodziłam po mojej wiosce w kowbojkach do krótkiej spódniczki. Miny ludzi, że chodzę w taką pogodę w takich butach -bezcenne ^^

      Usuń