piątek, 24 czerwca 2016

W CZYM ŻEGNAMY ROK SZKOLNY?

Oceny wystawione, świadectwa rozdane... Można zacząć wakacje. Oczywiście mnie owa sytuacja nie dotyczy, bo ostatni raz zakończenie roku szkolnego (a właściwie to akademickiego) miałam dziesięć lat temu na studiach, i to nie było nigdy tak wcześnie, jak 24 czerwca. Ale wracając do tematu. Wszędzie można dziś spotkać wesołe grupki młodzieży, które jeszcze ze świadectwami w dłoniach poszły gdzieś ten koniec roku uczcić. Skoro ze świadectwami, czyli prosto ze szkoły. I tutaj rzuciły mi się w oczy stroje dziewcząt. Pamiętam nasze. Dość oficjalne, niekoniecznie biała bluzka i granatowa/czarna spódnica. Po prostu stosunkowo eleganckie i "obudowane". A co widziałam dziś?  W najlepszym wypadku sukienki w bardzo jaskrawych kolorach. Mega krótkie spódniczki, duże dekolty i sandałki nadające się idealnie na plażę. Czy kanony tego, jak należy ubrać się na zakończenie roku szkolnego ,aż tak się zmieniły? A może ja już jestem aż tak stara, że opisane stroje moim zdaniem nie pasują do ww. okazji? Albo po prostu miałam szczęście trafić akurat na takie uczennice. :)

Ale dobra, nie czepiam się już więcej. Przed nami lato, wakacje, więc teraz wcześniej opisane stroje będą jak najbardziej odpowiednie. :)

Tym co mają wakacje, życzę cudownego długiego wypoczynku. Tym, którzy już zapomnieli co to wakacje, też życzę, aby naładowali baterie energią słoneczną i wypoczęli, ile się da. :)


  • bluzka -Vinted.pl (Reserved)
  • spódnica -second hand
  • buty -n/n









2 komentarze:

  1. Tą stylizacją pokazałaś, że można się ubrać ciekawie na zakończenie czy początek roku, a jednocześnie nieco podkreślić charakter takiej uroczystości.
    Zawsze byłam daleka od takiej typowej elegancji, co to garsonkę i białą bluzkę stawia za wzór, ale lubię tego typu okazje podkreślić nieco innym niż codziennym strojem.
    Wyglądasz tu bardzo dziewczęco i ładnie, aż zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      ...chociaż akurat bluzki z kołnierzykami to nie moja bajka. Do tej przekonałam się dzięki nadrukowi w koty :)

      Usuń