niedziela, 26 czerwca 2016

POOOLSKAAA GOOOLAAA!

Miałam wrzucić ten post wczoraj o tej porze ale jak zawsze wyszło jak wyszło. Wynik meczu Polska - Szwajcaria już wszyscy znamy. Po raz kolejny BRAWO NASI! :)
A ja, chociaż jak zawsze meczu nie oglądałam, o strzelonych bramkach dowiadywałam się z entuzjastycznych okrzyków dochodzących zza okna (uuu... pewnie będzie za to lincz ^^).
Zdjęcia oczywiście musiały być na boisku. Boisku, na którym ja nie raz walczyłam a lekcjach WFu w czasach podstawówki. Oczywiście wtedy nie wyglądało ono tak ładnie jak teraz. Za to szkoła w tle z zewnątrz wygląda dokładnie tak samo. Ojj.. te wspomnienia. :)

  • kamizelka -second hand (River Island)
  • spodnie -Orsay 
  • buty -kupione na Allegro.pl
  • koszulka -n/n
  • okulary -Centro
  • bransoletka -DIY
  • kolczyki -Camieu













2 komentarze:

  1. Całość bardzo ładna, ale buty są the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam jeszcze czarne, które noszę o wiele częściej :)

      Usuń