piątek, 24 czerwca 2016

SPÓDNICA Z GWIAZDKAMI I TĘCZĄ

Przeróbki, które ostatnio wykonuję najczęściej, to tworzenie spódnic z sukienek. W spódniczkach chodzić lubię, więc w upalne dni, takie jak dzisiaj, moje nowe elementy garderoby sprawdzają się idealnie. Zwłaszcza, że są to zwiewne letnie spódnice. Skórzanych mam pod dostatkiem, a w letnich był u mnie mały deficyt.

Sukienkę na tę przeróbkę kupiłam w second handzie. Od razu z zamysłem zrobienia z niej spódnicy, bo nie lubię sukienek odcinanych pod biustem. Mia, jak zawsze, też zainteresowała się tematem. Dobrze, że nie sprawdziła łapką grubości materiału. :)



Odcięłam górną część i początkowo to miało być wszystko, bo jedną w gumek u góry zostawiłam.


Mia chyba czuje się przepracowana i zaserwowała sobie zasłużony wypoczynek.


Ostatecznie okazało się, że cieniutka gumka jest zbyt rozciągliwa, więc ją wyprułam, podwinęłam materiał i wciągnęłam grubszą gumkę.


A taki jest efekt końcowy. Spódniczkę mieliście okazję oglądać w poście Rainbows and Stars.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz