sobota, 22 kwietnia 2017

GOTOWA NA WAKACJE?

Ostatnio w centrum Katowic, gdzie ulotki spadają na nas niczym deszcz, dostałam taką, na której widniał napis "Gotowy na wakacje?" Oczywiście była to reklama jakiegoś klubu fitness. Przyznaję bez bicia - patrząc w takich sportowych kategoriach zdecydowanie gotowa nie jestem a ze sportem zawsze było u mnie na bakier. Ale skoro wszyscy nawołują... W pracy słyszę tylko o dietach i siłowniach, to może faktycznie już pora.. Póki co, wrzucam "sportowy" post. Ale żeby nie było tak banalnie, jest ze spódniczką. 

Rzeczy, które połączyłam dostałam "z drugiej ręki". Jedyne buty i okulary to mój zakup. W butach nawet zdarzyło mi się biegać. Ale dziś nie będę. Dziś idę potańczyć. :)

  • topy -n/n
  • spódniczka -n/n
  • buty -Reebok
  • okulary -n/n









2 komentarze:

  1. Ja jestem już gotowa na wakacje! Do pełni szczęcia brakowało mi tylko okularów na całe szczęście wczoraj przyszły mi moje wymarzone Ray Bany ze strony galeriawidzenia com. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że zamówiłaś oryginalne :) ja pokusiłam się na tańszy odpowiednik i soczewka zaczęła pękać przy nosku :( ale pewnie w jakimś letnim poście się pojawią (jeśli się nie rozpadną do tego czasu) :)

      Usuń