sobota, 7 października 2017

GARBICZ (ARCHITEKTURA) 20 - 24.09.2017

Dwa tygodnie temu miałam przyjemność odwiedzić wieś Garbicz w województwie lubuskim. Przyznam, że przed przyjazdem niewiele wiedziałam o tym rejonie polski. Podczas pobytu usłyszałam zdanie, że jest to najmniej zaludnione i najbardziej zalesione województwo w Polsce. Dzięki swym licznym jeziorom zwane również Małymi Mazurami. Podczas kilkudniowego pobytu wiele pozwiedzałam i naprawdę wypoczęłam. Zdjęć zrobiłam mnóstwo, więc będę musiała podzielić je na części i w kolejnych postach pokażę Wam Garbicz i okolice widziane moimi oczami. :)

Tym razem pokażę niezwykłą architekturę tego miejsca. W kolejnym poście skupię się na przyrodzie. Fotowycieczkę zakończymy przy Pensjonacie Pod Dobrym Aniołem, któremu tez poświęcę osobny post na blogu. No to zaczynamy!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz