poniedziałek, 30 października 2017

PAŹDZIERNIKOWY SPACER TO JUŻ TRADYCJA

Kto czyta bloga, wie, jak bardzo zawsze cieszę się na październik. I jak tylko pogoda w październiku na to pozwala, wybieram się na spacer po mojej Halembie. Zachwycam się... Robię zdjęcia... a potem zawsze mam coś ważniejszego do zrobienia i zdjęcia dłuuugo, leżakują, zanim zaczynam je obrabiać. W zeszłym roku w jesiennym poście wrzucałam zdjęcia zrobione w 2015 roku. I chociaż w tym samym poście planowałam aktualne wrzucić kilka dni później, wyszło jak zawsze czyli wrzucam teraz. Ciekawe, czy te, zrobione w tym roku wrzucę w październiku 2018.... :)

...a skoro zdjęcia przyrody wrzucam sprzed roku, to zdjęcia mnie również wrzucam takie, które robiliśmy rok temu. :)

P.S. Jednak zdjęć ze spaceru, które chciałabym tu zamieścić jest na tyle dużo, że podzielę to na dwa posty. Łapcie pierwszą część!

  • kamizelka -second hand (Mustang)
  • kurtka -second hand
  • spodnie -Orsay
  • buty -n/n
  • pierścionek -Orsay


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz