poniedziałek, 4 lipca 2016

JEANSOWE SPODENKI Z ĆWIEKAMI

Tym razem przerobiłam spodnie. Jedne z moich ulubionych, w których bardzo dużo chodziłam. Pojawiły się także na blogu, m.in w poście Londonmania.


Niestety, jeansy mają to do siebie (w sumie nie tylko jeansy), że po czasie się przecierają. Te początkowo chciałam ratować, jednak przetarć było zbyt dużo, więc zdecydowałam się zrobić z nich szorty.


Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby skończyło się tylko na obcięciu nogawek.


Najpierw je wystrzępiłam...


...a potem dodałam ćwieki.  Czyli podobnie jak w przypadku spodenek, które robiłam sobie w 2014 na festiwal Masters of Rock. Specjalnie w tym celu kupiłam wyćwiekowany pasek.


Na pasku były trzy rodzaje ćwieków. Tutaj Mia pomaga wybierać te najbardziej pasujące. Zdecydowałam się na ćwieki w kolorze ciemnosrebrnym. Pozostałe już niebawem zobaczycie na innych przerobionych przeze mnie strojach.


A tutaj już efekt końcowy. Początkowo miało być symetrycznie, ale ostatecznie zdecydowałam się na różne rozmieszczenie ćwieków po obu stronach nogawek. 




2 komentarze:

  1. Wiesz, które zdjęcie mi się najbardziej podoba?

    PS Całkiem ładnie wyszły te szorty :-)

    OdpowiedzUsuń