poniedziałek, 25 lutego 2019

CATS ROCK

Skąd wziął się tytuł? Wiadomo! Przepisany z koszulki. A sama koszulka dość dziwna jak dla mnie. Ostatnio panuje jakiś trend na nadruki typu człowiek z głową niedźwiadka, jelonka, pieska, czy, jak w tym przypadku, koteczka. Trendom nie ulegam. Tę koszulkę kupiłam z powodu rockowego klimatu. Nie była droga, jak to w second handzie, więc dla żartu ją wzięłam. Ale raczej nie przekonam się to takich połączeń i jednak kot ma pozostać kotem, bez ludzkiego tułowia. A skoro już CAT jest w tytule, to dodałam jeszcze zabawny pierścionek pasujący (przynajmniej moim zdaniem!) do całości. Co zrobiłam dla słowa ROCK, chyba opisywać nie muszę. :)

  • kurtka -DIY
  • spodnie -second hand + DIY (zmieniłam dzwony w rurki)
  • koszulka -second hand (New Look)
  • buty -kupione na Allegro.pl
  • nakładki na buty -second hand
  • pas -n/n
  • choker -bransoletka z Only
  • bransoletka -DIY
  • pierścionek -n/n














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz