środa, 6 lutego 2019

JEANSY Z GWIAZDKAMI

Też tak macie, że jak uszkodzą Wam się ulubione jeansy, to staracie się je jeszcze ratować? Ja walczę do końca! :) Zazwyczaj po prostu przerabiam je na krótkie spodenki, co mieście już okazję zobaczyć w dwóch postach. Była też przeróbka jeansów, które uszkodziły się przy tylnej kieszeni.
Tym razem podrzucam pomysł, jak zamaskować nieładne przetarcie. Wiadomo, można to też zastosować przy niewielkich plamkach czy dziurkach.
Akurat te spodnie kupiłam w second handzie (z myślą o przeróbce), ale swoje też już tak "łatałam".


W tych jeansach musiała chodzić wyższa osoba i miały nieładne wytarcie na zagięciu. 


Mnie takie długie potrzebne nie były, więc kawałek nogawki obcięłam...

...a dół wystrzępiłam.

Pozostało natomiast nieładne wytarcie na udzie, które postanowiłam zamaskować. Mia, jak widać, służyła mi pomocną łapką. Wzięłam stary szablon tekturowej gwiazdy...



I odrysowałam na jasnym jeansie (dla kontrastu):



Ja zdecydowałam się na trzy. Ale wiadomo, tu jest pełna dowolność. :)





No i jeansy gotowe!


2 komentarze:

  1. Trzeba też mieć ładną figurę by wyglądać super w jeansach. Ja lubię takie spodnie codzinnie prawie zakładam do pracy a mam ich kilka, do tego zakładam też koszulę, bo też świetnie będą pasować https://fashionpolska.pl/koszule-damskie . Jeansy można zakładać do każdej stylizacji, a ty wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie się wydaje, ze jeansy pasują do wielu typów figur, tylko trzeba dobrać odpowiedni fason :)
      Pozdrawiam :) :) :)

      Usuń