poniedziałek, 16 grudnia 2019

JESTEM VINTAGE

Kolejne urodziny za mną (28 i tej wersji się będę trzymać ^^). Bardzo miło spędziłam weekend z gośćmi, ale czas powrócić do rzeczywistości. :) O tym, źe miałam urodziny, przypominają mi piękne bukiety kwiatów i... urodzinowe kartki. Baaardzo lubię kartki, więc jeszcze długo po urodzinach są poukładane w biblioteczce. Jedna szczególnie mnie rozbawiła - z napisem, że nie jestem stara, jestem VINTAGE!. No to się prawdy dowiedziałam. :) :) :) Kartka ma świetny dodatek w postaci naszywki z motywem winylowej płyty. Pewnie za jakiś czas zobaczycie ją u mnie na katanie. A póki co, chwalę się właśnie tą kartką. I jednym z bukietów (tym pierwszym, który dostałam razem z nią <3 ). :)

  • bluzka -second hand
  • spodnie -n/n
  • buty -Anis
  • pasek -Orsay













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz