poniedziałek, 9 grudnia 2019

CHORZÓW Z TROCHĘ INNEJ PERSPEKTYWY - 17.10.2019

Chorzów trochę znam, bo z Chorzowa pochodzę. Jednak zanim nie dostałam pracy w Chorzowie Starym, ta część miasta była mi kompletnie nieznana. A trzeba przyznać, że też ma swój urok. Ja miałam okazję zobaczyć tę dzielnicę już po wielu zmianach. Są tu piękne miejsca z długą historią. Jest też wiele całkiem nowych osiedli. Taki mix. Ja oczywiście zachwycam się starymi budowlami. Postanowiłam więc kiedyś zabrać do pracy aparat i zrobić sobie później wycieczkę po okolicach. Padło na piękne październikowe popołudnie. Nie wszystko było zaplanowane. Podczas spaceru zobaczyłam, że dzieciaki wspinają się na szyb Prezydent. Postanowiłam zrobić to samo. Chociaż nie mam lęku wysokości, pierwszy raz czułam się niekomfortowo na takiej wysokości, z powodu konstrukcji schodów (z których widać było wszystko, co pode mną i co jest powyżej). Oczywiście weszłam na samą górę. A jakie były widoki? Zobaczycie na zdjęciach poniżej. Ciekawie się oglądało Chorzów z takiej perspektywy. Na koniec przeszłam się na ulicę Wolności i przy okazji zrobiłam zdjęcie muralu, który bardzo mi się podoba. Jest taki chorzowski! :)
Kiedyś zabrałam Was do chorzowskiego paru, dziś pokazuję przede wszystkim Chorzów Stary. Ale to zapewne nie jest nasza ostatnia wycieczka po Chorzowie, bo jest tam wiele pięknych miejsc do zobaczenia. :)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz