piątek, 20 grudnia 2019

PAN(I) W KAPELUSZU

Jakieś kilka lat temu pojawiło się wiele koszulek z osobami w kapeluszach. Pewnie było to związane z wielkim powrotem mody na kapelusze, co mnie ucieszyło, bo w sieciówkach udało mi się dorwać kilka ciekawych okryć głowy, w tym to ze zdjęć właśnie. Niestety, koszulki przeważnie miały nadruk niewiasty... A ja nie przepadam za koszulkami z paniami (tak, wiem, zdarzyło mi się mieć koszulkę z Indianką, ale to w sumie wyjątek). Polowałam więc tak długo, aż udało mi się dorwać koszulkę z panem. I bardzo ją lubiłam. Teraz do zdjęć założyłam ją już w sumie tylko z sentymentu.
Są więc fotki pani w kapeluszu z... panem w kapeluszu. Powstały w zeszłym roku w październiku.

  • płaszcz -second hand
  • bluzka -n/n
  • legginsy -n/n
  • kapelusz -Tally Weijl
  • buty -Venezia
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz