poniedziałek, 7 października 2013

BLUZKA Z OZDOBNYMI RĘKAWAMI

Tworzenie tej bluzki trochę rozciągnęło się w czasie. Najpierw znalazłam w second handzie bluzkę, w której baaardzo podobały mi się rękawy -z siateczki ozdobione dwoma rzędami ćwieków. Niestety, sama bluzka była strasznie wąska.


Z przodu miała dość ciekawe rozcięcia i układ pasków. Może wykorzystam ten pomysł kiedyś na plecach jakiejś innej bluzki.


Rękawy postanowiłam wszyć do gładkiej czarnej bluzki. Jednak dość trudno było znaleźć bluzkę, która miałaby podobny kształt dekoltu. W końcu udało się :)


Jak przyłożyłam obie bluzki do siebie, okazało się, że to zadanie będzie trudniejsze niż myślałam. Bluzka, do której planowałam wszyć rękawy była dużo szersza i, co się z tym wiązało, miała też szersze rękawy. 




Postanowiłam jednak spróbować. Wyprułam z obu bluzek rękawy ( w bluzce "bazowej" zostawiłam lamówkę wokół dekoltu). Jak przyłożyłam "właściwe" rękawy do "właściwej" bluzki to zaczęłam se zastanawiać, czy mój pomysł jest w ogóle wykonywalny.


...i tutaj proces tworzenia znów przeciągnął się w czasie bo zajmowałam się wszystkim innym, tylko nie przyszywaniem tych rękawów.

Dopiero zbliżający się w zeszłą sobotę XI Ogólnopolski Zlot Fanów Hard Rocka spowodował, że zabrałam się za przyszywanie rękawów, bo bluzka pasowała mi do wybranego stroju. Musiałam ją trochę pozwężać oraz dopasowałam u góry jej kształt do rękawów.

Zdjęcie robione rano przed zlotem, więc załapało się też poranne słońce :)


a tak się bawiłam na zlocie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz