poniedziałek, 21 października 2013

KOSZULKA KISS NA MOTORACH

Ta koszulka sobie trochę poleżała zanim ją skończyłam.
Zaczęło się od upolowanej w second handzie dziecięcej koszulki KISS (niestety uszkodzonej, chociaż nie widać tego na zdjęciu).


Postanowiłam wyciąć logo i nadruk i naszyć na inną koszulkę. Ołówkiem naszkicowałam sobie kontury do wycięcia.


Potem brzegi pomalowałam srebrnym lakierem, aby się nie strzępiły.


Lakierem do wzorków ozdobiłam napis KISS.


...i w takiej formie gotowa naszywka czekała aż znajdę odpowiednią bluzkę :)


Początkowo chciałam ją naszyć na bluzkę z krótkim rękawem. Ale zimno się robi to postanowiłam naszyć na bluzkę, która ma długie rękawy. A takich w półce mam pod dostatkiem.


Gotowe! Można wyruszać na imprezę :)


Okazja, aby wyjść w tej bluzce nadarzyła się bardzo szybko -zlot fanów KISS w minioną sobotę.
Zdjęcie poniżej zostało zrobione właśnie przed wyjazdem na zlot.


2 komentarze:

  1. Świetna! Jak spotkasz taką białą dużą to też chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też bym chciała dużą białą :D

      ...ale jak upoluję takowe to też Ci przybiorę :)

      Usuń