czwartek, 3 października 2013

NA POWITANIE JESIENI

Na termometrze 4 stopnie ( przynajmniej na moim), w mieszkaniu włączone ogrzewanie... Z żalem oglądam zdjęcia zrobione podczas spaceru w lesie niecały miesiąc temu witając pierwsze oznaki jesieni. Na taką pogodę już w tym roku niestety nie mam co liczyć, więc zostaje mi oglądanie zdjęć i czekanie na wiosnę :)
Jak zwykle fotografowałam wszystko, co się da, a sama załapałam się na kilka fotek.

Oprócz koloru czarnego, czerwonego i białego od niedawna bardzo lubię turkus oraz kolor morski  i tę fascynację widać na zamieszczonych niżej fotografiach. 

  • koszulka z tygrysem -Butik
  • jeansowe rurki -Camieu
  • ramoneska -Amisu ( dodałam ćwieki na paskach)
  • skórzane sandały z ćwiekami -Reserved
  • okulary -Terranova
  • naszyjnik z wężami -Glitter











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz