wtorek, 25 marca 2014

JEANSOWY BEZRĘKAWNIK Z ĆWIEKAMI

Zawsze było coś dla pań, to tym razem dla odmiany będzie dla panów. 
Ostatnio kolega pytał mnie, jak zrobić kamizelkę z kurtki jeansowej. Zaproponowałam wystrzępione brzegi. Czas, aby zrobić na ten temat post.

Kurtkę, którą przerobiłam na kamizelkę, kupiłam w second handzie. Była dziecięca (chociaż szeroka), więc rękawy ma dość krótkie. Ale i tak nie ma to znaczenia, bo od początku planowałam je obciąć.


Nie obcinałam rękawów przy samym szwie. Zostawiłam około 1,5 cm materiału.


Następnie, za pomocą nożyczek do paznokci, wystrzępiłam pas materiału, który pozostał po rękawach. Najlepiej po wystrzępieniu wyprać, albo przynajmniej zamoczyć materiał -strzępienia wówczas lepiej wyglądają.


Dodałam tradycyjnie trochę ćwieków, które wyjęłam z paska.


O ile strzępienie rękawów do dość czasochłonna robota, to przymocowywanie ćwieków poszło ekspresowo.

Bezrękawnik gotowy!



...i chociaż to męski cuch, musiałam przymierzyć :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz