wtorek, 28 października 2014

CHADZAM WŁASNYMI ŚCIEŻKAMI

Jakiś czas temu, w poście ZWOLNIJ !!! pisałam o koszulkowej akcji prowadzonej przez Pomagamy Kotom oraz producenta koszulek One Way Clothin. Otóż do niedzieli zakupiono sto koszulek, a kolejna kwota została przez producenta koszulek przelana na tym razem na fundację "Głosem Zwierząt".

Ostatnio pochwaliłam się, że zakupiłam dwie koszulki, i że kolejną niebawem zobaczycie w poście. Więc i oto jest kolejna kocia koszulka stworzona przez One Way Clothing (część dochodu ze sprzedaży takich koszulek też jest przeznaczona na mruczki, więc jeśli się komuś podoba wzór, to zamawiajcie - będziecie mieć fajną koszulkę i wspomożecie kiciusie).

Hasło na koszulce jak najbardziej do mnie pasuje. Często płynę "pod prąd", walczę o coś, co niby jest skazane na porażkę. Wyglądam też często inaczej niż reszta i do dziwnych spojrzeń w mieście już się zdążyłam przyzwyczaić. W sumie to nawet tego bloga piszę "nieblogersko" czyli bez artykułów sponsorowanych i innych tego typu atrakcji. Koci rysunek na bluzce również trafiony w samo sedno. Na mojej tablicy na facebooku prawie codziennie pojawiają się wrzucane przez znajomych kocie zajęcia i filmiki z kotami w roli głównej. Chyba nic więcej dodawać nie muszę :)

  • bluzka -One Way Clothing 
  • kurtka -szafa.pl
  • spódnica -second hand
  • buty -Mango
  • pasek -second hand
  • okulary -n/n











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz