wtorek, 14 października 2014

NA PRZEKÓR POGODZIE

Gwałtownie zmieniła się pogoda. Oczywiście z tej cudownej, chwalonej przeze mnie klika dni temu, na chłody z dodatkiem mżawki. Wchodząc z dworu do klatki schodowej zaparowały mi okulary (to już zły znak). Zaś w skrzynce pocztowej czekał katalog magazynu wysyłkowego a w nim płaszczyki, kurteczki i wszelakie wełniane wdzianka, bo przecież czymś się trzeba otulić w te chłodne dni. Nie mam nic do wełny, pod warunkiem, że nie są z niej zrobione spódnice, bo do takowych się jakoś przekonać nie potrafię. Buty noszone w chłodne dni (z kowbojkami na czele) nawet bardzo lubię. Ale jednak nie jest to dla mnie fajne, gdy pogoda narzuca mi zwiększenie liczby warstw na sobie. Tak więc na przekór pogodzie wrzucam najbardziej letnie zdjęcia, jakie znalazłam w czeluściach swojego komputera, a które jeszcze nie były tu zamieszczane. Robione w słoneczny dzień, co nawet widać (na niektórych). Tym razem poszalałam sobie ze złotem, które w słonecznych promieniach błyszczy się jeszcze bardziej.

  • bluzka -Butik
  • spódnica -szafa.pl (H&M)
  • torebka -C&A
  • sandały -n/n
  • pasek -second hand
  • naszyjnik -Pull & Bear ( w oryginalnej wersji miał jeszcze czarne i białe róże, ale taki nadmiar kiczu to nawet jak dla mnie było za dużo^^)
  • bransoletka tygrys -Parfois
  • bransoletka wąż -Tally Weil















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz