czwartek, 30 października 2014

KONCERT TURBO W SIEMIANOWICKIM PARKU TRADYCJI

W zeszłą niedzielę, 26 października, miałam przyjemność być na akustycznym koncercie zespołu Turbo, który odbył się w Siemianowickim Centrum Kultury -Parku Tradycji. Na koncertach Turbo byłam już wiele razy. Zarówno w klubach (ostatnio na wiosnę w nieistniejącym już krakowskim Lizard Kingu), jak i pod gołym niebem w porach roku wszelakich (bo i nawet zdarzyło się zimą z okazji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy kilka lat temu). Jednak nigdy wcześniej nie byłam na akustycznym. Tym razem dzięki czujności Aleksandra Lisowskiego z Piwnego Bloga (zapraszam wszystkich piwiarzy i nie tylko!), dostałam info o tym wydarzeniu i wybraliśmy się na koncert. Turbo baaardzo lubię, więc spodziewałam się, że będzie super. Jednak koncert przerósł moje oczekiwania.

O muzyce za bardzo pisać nie potrafię, więc zacytuję tutaj Aleksandra: "Od dłuższego czasu na koncertach bywam bardzo rzadko, czasami jednak trafi się set, którego grzechem było by nie zobaczyć. TURBO akustycznie to jeden z takich koncertów. Niesamowity spektakl, który przywraca wiarę w muzykę i jej moc! Rewelacyjne nagłośnienie, zaskakujące aranżacje (Kawaleria w wersji country!), utwory wykonane z niesamowita starannością i precyzją, zero uproszczeń i ściemy. Wokale Struszczyka w tej formie nabierają jeszcze większego polotu i hard rockowej zadziorności! [...] Widziałem ich kilkanaście razy, ale ten koncert to zdecydowanie jeden z najlepszych Turbo i jeden z najlepszych w ostatnim czasie ogólnie." Mogę się pod tym podpisać obiema rękami. Dodam jeszcze, że dużą zaletą był niepowtarzalny kameralny klimat (koncert odbył się w niewielkiej sali widowiskowej).

Korzystając z okazji "biegałam" z aparatem i starałam się uchwycić w kadrze to niezwykłe widowisko. 

Niestety, nie mogłam zostać na spotkaniu z zespołem po koncercie, bo musiałam gonić ostatni autobus, który jechał z Siemianowic do mojej wioski...

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz