sobota, 6 czerwca 2015

BLUZKA KISS Z WIĄZANIEM

Koncert KISS w Pradze już jutro (tak tak, jest po północy czyli mamy niedzielę), więc wrzucam coś KISSOwego.
Oto koszulka, którą zrobiłam sobie z męskiego t-shirtu na koncert w 2013 roCku. Aż się sama sobie dziwię, że mi się chciało. Tym razem obyło się bez tworzenia dodatkowych ciuchów specjalnie na koncert.




Do jej przeróbki wykorzystałam taśmę z oczkami odprutą z innej bluzki kupionej w tym celu w second handzie. Zmiana dekoltu na dekolt z taśmy nie była najłatwiejszą rzeczą, jaką w życiu robiłam, ale jakoś się to udało.





Kształt bluzki został oczywiście zmieniony na damski czyli ją zweżyłam, wytaliowałam i zmieniłam rękawy.





Rękawy w trzech miejscach rozcięłam a następnie przyszyłam paski ze skóry i wbiłam ćwieki.




...a to zdjęcia zrobione na Moście Karola kilka godzin przed koncertem:





...i dowód, że na koncert też dotarłam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz