sobota, 27 czerwca 2015

ŁOSOSIOWA SUKIENKA Z KORONKĄ

Kupiłam na wyprzedaży w Sinsay sukienkę z ekoskórki. Niestety, nie było mojego rozmiaru,więc wzięłam większą z myślą, że sobie ją zwężę.


Tył sukienki miał taką samą wstawkę z siateczki jak przód. Zaczęłam od jej wycięcia i w tym miejscu zwężyłam sukienkę.





I nie byłabym sobą, gdybym na tym poprzestała. Od początku sukienka wydawała mi się trochę zbyt nijaka i wyobraziłam ją sobie wykończoną czarną koronką. Tym bardziej, że oryginalne wykończenia sukienki pozostawiały wiele do życzenia.




Oczywiście koronka musiała przejść test Mii :)






Test wytrzymałości zdany, więc można przyszywać!





Gotowe :)





2 komentarze:

  1. Uwielbiam zdjęcia z Mią :-)
    A sama sukienka faktycznie nabrała charakteru po przeróbce. Gut dżops ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D

    No Mia ze swoimi pomocnymi łapkami zawsze jest w pobliżu :) i przy okazji upiększa zdjęcia :) :) :)

    OdpowiedzUsuń