poniedziałek, 1 czerwca 2015

BO W KAŻDYM Z NAS JEST TROCHĘ DZIECKA

Jest Dzień Dziecka? Owszem! Więc zabieram Was na plac zabaw. I to nie taki nowoczesny, drewniany, z domkiem, łańcuchami i innymi cudami (na takim placu były robione zdjęcia do postu Barbórka oraz Światowy Dzień Kota). Tym razem będzie to plac zabaw, który zapewne pamięta jeszcze czasy mojego dzieciństwa (chociaż akurat na tym placu nigdy się nie bawiłam - ale to też Halemba!!!). Czasem w każdym z nas budzi się dziecko i miło jest na chwilę odmłodzić się o te kilkadziesiąt lat i wspiąć się  na drabinki czy pohuśtać na huśtawce... :)

Zdjęcia, jak widać, jesienne, ale pasują na dzisiejszą okazję.

A na zakończenie, jakże popularne dzisiaj na Facebooku, podsumowanie zdjęć z dzieciństwa :)

  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -Graceland (Deichmann)
  • kolczyki -Glitter
  • bransoletka w zeberkę -Vero Moda
  • bransoletka ćwieki -Cropp
  • czarna bransoletka z ćwiekami -Allegro















3 komentarze:

  1. Ale Ty wysportowana jesteś i gibka :-)
    Butki bardzo mnie urzekły, być może też sobie takie sprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je wykończyłam ^^ tak je lubiłam, że niestety nie wytrzymały częstego noszenia :P

      Usuń
  2. Patrycjanka bez makijażu. :)))

    OdpowiedzUsuń