czwartek, 1 września 2016

BACK TO SCHOOL

Musiałam! Po prostu musiałam! Wrzucanie szkolych postów 1 września to już u mnie tracycja. Dwa lata temu było Witaj Szkoło!, w zeszłym roku Białe Koszule założone?, to i tym razem będzie powtórka z rozrywki. Podobno w okularach wyglądam jak groźna pani profesor, tak przynajmniej twierdzą niektórzy moi znajomi. Więc wizerunek na dziś idealny. Tylko zeszyt na zdjęciach mam do góry nogami (co zauważyłam dopiero po wrzuceniu zdjęć do komputera). Ewidentnie nie przestawiłam się jeszcze na tryb szkolny. ^^

...a wszystkim, którzy muszą się jeszcze edukować, nie życzę groźnych profesorów, tylko klimatów rodem z filmu "School of Rock". :)

  • sukienka -n/n
  • szpilki -Lasocki
  • bransoletka -kupiona podczas imprezy w Western City w Karpaczu
  • kolczyki -SIX












1 komentarz:

  1. Wyglądasz przepięknie w takiej stylizacji. Gdybyś była nauczycielką, z pewnością podbiłabyś serca męskiej części uczniów, a ta żeńska część na pewno by Ci zazdrościła.
    Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń