poniedziałek, 15 stycznia 2018

BLUE MONDAY

Wczoraj słuchaliśmy płyty White Lion i  uparłam się na utwór "Blue Monday", który zaczęłam odtwarzać kilka razy pod rząd. Jeszcze zażartowałam, że jutro jest poniedziałek, więc będę miała "blue monday". Nie miałam zielonego pojęcia, że faktycznie takowy poniedziałek istnieje. I czego się dowiaduję dziś w pracy? Ze dzisiaj mamy oficjalny BLUE MONDAY, co oznacza najbardziej depresyjny dzień w roku. Nazwę wprowadził brytyjski psycholog Cliff Arnall w 2004 roku. Ów słynny dzień zawsze przypada pod koniec stycznia (Arnall wyliczył go uwzględniając różne czynniki meteorologiczne, psychologiczne i ekonomiczne).

Zdjęcia tym razem wrzucam z kwietnia 2017 roku. Wybrałam takie, na których jest kolor niebieski (który się praktycznie u mnie nie pojawia). Chociaż wiem, że słowo BLUE w BLUE MONDAY nie oznacza niebieskiego. :)

  • kurtka -Stradivarius
  • spódnica -prezent (Esprit)
  • sweter -second hand
  • buty -Lasocki
  • naszyjnik -Parfois (DIY z ozdoby na rękę)
  • pierścionek -z wymiany na Szafie.pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz