piątek, 19 stycznia 2018

PO PROSTU P

Po kilku postach ze starymi zdjęciami czas  na coś aktualnego. W takiej wersji, jak na zdjęciach, można mnie o tej porze roku najczęściej spotkać. Ewentualnie jeansy mam w kolorze niebieskim  i inne kurtki (ale jakże podobne to tej ze zdjęć, bo też czarne i też z kapturami obszytymi futrem). Natomiast buty i torebka z tych fotografii to ostatnio moje ulubione dodatki.
Tym razem kryterium wyboru rzeczy było jedno - mają dodatek w postaci litery P (czyli robione jak dla mnie!). Kurtkę mam już prawie 10 lat. Kolczyki kiedyś upolowałam w Glitterze. I jest jeszcze jedno P -na breloczku, który mam przy kluczach. To już nie dzieło przypadku a prezent od KM Leather Design (nieraz pokazywałam Wam na Facebooku dzieła stworzone przez Kamila).  Tak więc dziś mamy post pod hasłem "P". :)

  • kurtka -n/n
  • spodnie -Reserved
  • buty -s.Oliver (Zalando)
  • torebka -River Island (Zalando)
  • breloczek z literką P -KM Leather Design
  • breloczek zawieszony na torebce -kupiony na festiwalu country w Wiśle
  • kolczyki -Glitter










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz