czwartek, 4 stycznia 2018

NOWY ROK, STARA JA!

Co kryje się pod hasłem "NOWY ROK, NOWA TY!"? Myślałam, że jak kliknę okienko z reklamą, wyskoczą mi jakieś diety. Oczywiście kliknęłam z czystej ciekawości. Propozycji diet nie było... Był natomiast artykuł jak to Beyonce powiększyła sobie piersi i jak dobrze teraz wygląda. Jak Julia Roberts usunęła zmarszczkę i jak ją to odmłodziło. itd... itd... Po każdym przykładzie z gwiazdą i jej zdjęciami był odnośnik do kliniki medycyny estetycznej, która nam właśnie taki zabieg może wykonać. Sprytne!... 

...ja natomiast podpisuję się pod krążącym w Internecie rysunkiem:



Oczywiście tekst bierzemy z przymrużeniem oka. Trochę humoru nie zaszkodzi. :)

Zdjęcia tym razem wrzucam stare, z września 2016 roku. :)

  • sukienka -second hand
  • byty -5thAvenue (Deichmann)
  • pas -DIY zrobiony z dwóch (klamra -second hand)
  • bransoletka -Only
  • kolczyki -Glitter











5 komentarzy: