niedziela, 17 sierpnia 2014

KOSZULKA KISS DESTROYER

Tym razem będzie o tym, jak poprawić uszkodzone logo.

Tę koszulkę KISS mam z portalu Vinted.pl.


Jej kształt jest nieciekawy, ale założona wygląda dobrze.
Wiele do życzenia pozostawiało natomiast logo. Były widoczne ślady po oderwanych ozdobach (prawdopodobnie świecidełkach)...




...niestety, była też dziura. Więc pierwszą rzeczą, jaką zrobiłam, było zaszycie tej dziurki.




Potem do akcji wkroczyły lakiery do paznokci. Aby zatuszować poszyte miejsce czarne linie zamalowałam mieniącym się grafitowym lakierem 3D. Ze względu na dość szeroki pędzelek zdecydowałam się na malowanie szydełkiem :D




Miejsca po oderwanych ozdobach stały się niewidoczne dzięki kropkom namalowanym srebrnym lakierem do wzorków.




No i przy małym nakładzie pracy logo uratowane :)




A tradycja to tradycja -zdjęcie w przerobionym ciuchu musi być! (chociaż akurat logo słabo widać)



2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Koszulka cudowna! Ładnie na Tobie leży. :)
    Obserwuję, Twój blog jest idealny dla mnie :D

    Pozdrawiam.

    http://kingasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i miło wiedzieć, że trafiam w Wasze klimaty :)

      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń