poniedziałek, 4 sierpnia 2014

SKÓRZANE SPODNIE Z WIĄZANIAMI

Tym razem będzie coś archiwalnego. Nie pojawi się więc tutorial. Nie pojawi się nawet stan początkowy, bo niestety go nie uwieczniłam. Zdaję sobie sprawę z tego, że zdjęcia są tragicznej jakości, ale powstały kilka lat temu i wtedy jeszcze nie byłam szczęśliwą posiadaczką "normalnego" aparatu. Szczęśliwą posiadaczką spodni też już nie jestem, więc nie mogę zrobić lepszych zdjęć.
Po prostu chcę pokazać pomysł, jak przerobić za wąskie spodnie ze skóry.
Te, które tutaj pokazuję mam z szafy.pl, z wymiany. Od początku wiedziałam, że są małe, ale w głowie świtał mi już pomysł, jak je przerobić.
Spodnie musiałam rozciąć na całej długości i zrobić wstawki. Bardzo lubię białą skórę. Zdecydowałam się więc na wstawki właśnie z takiej skóry. Ta, którą wykorzystałam, pochodzi z białych spodni, kupionych wieki temu w second handzie. Niestety, tą skórą już kiedyś ozdabiałam kurtkę (pokazywałam ją kiedyś na blogu) i niewiele jej zostało. Dlatego wstawki uszyłam z kilku kawałków. Ich przyszywanie do spodni nie było lekkie ani przyjemne, ale się uparłam. Najwięcej jednak zachodu było z przymocowywaniem oczek, przez które na końcu przewlekłam sznurek. W okolicy pasa wstawki wzmocniłam poprzez naszycie skórzanych elementów pochodzących z paska. No i nie byłabym sobą, gdybym nie dodała chociaż kilku ćwieków.

Te spodnie, to chyba jedna z najtrudniejszych i najbardziej pracochłonnych przeróbek, na jakie się zdecydowałam. Ale z efektu byłam zadowolona. Przeszły nawet "ogniową próbę" jazdy na motorze :)





2 komentarze: