środa, 13 sierpnia 2014

ROCKOWA SPÓDNICZKA

 Obiecałam, że tym razem będzie DIY z tutorialem, więc słowa dotrzymuję :)

Kolejna zdobycz z second handu. Niby fajna, klimatyczna, jednak było kilka "ale":


Nie podobał mi się guzik przy prawej kieszeni...



...na łańcuszku była zawieszona dość sfatygowana kostka oraz świecidełka, do których jakoś nie potrafię się przekonać...



Na metce z tyłu również były świecidełka a właściwie to tylko jedno, bo po dwóch zostały nieciekawe ślady...


...i na koniec szlufka z tyłu -również ozdobiona nieładnymi świecidełkami i pozostałościami po nich.
Te ozdoby były przyszyte, więc dość szybko się ich pozbyłam.


Usunęłam również wspomniany guzik przy przedniej kieszeni...


...i w to miejsce przymocowałam ćwieki.



Innymi ćwiekami zakryłam mankamenty na metce.


A jak ćwiekować to ćwiekować -przyozdobiłam również tylną kieszeń.



Na koniec zostawiłam sobie łańcuszek. Zniszczoną kostkę i świecidełka zastąpiłam zawieszkami -kółkiem i kowbojkiem.




Trochę drobnych zmian i spódniczka wygląda tak, jak lubię :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz