piątek, 22 sierpnia 2014

"NA BOGATO"

Jeszcze kilka lat temu oglądając na wystawach ekskluzywnych sklepów dodatki  w kolorze złota, myślałam: "co to za kicz!". Złote zamki... złote ćwieki... co to ma być? Nie mówiąc już o wielkich kiczowatych naszyjnikach i bransoletach. Teraz złote ozdoby zrobiły się tak popularne, że w ostatnich sezonach zdecydowanie zdominowały srebrne. Co mnie osobiście nie cieszy, bo jednak zawsze pozostanę entuzjastką srebrnych. Oczywiście jestem też szczęśliwą posiadaczką  złotych dodatków, ale nie noszę ich w jakiejś skumulowanej ilości. Tym razem postanowiłam zaszaleć i założyć kilka złotych dodatków naraz. Stąd żartobliwy tytuł "na bogato", bo złoto przez lata kojarzyło się właśnie z dobrobytem. A jak już przesadziłam z dodatkami, to sukienka dla odmiany jest prosta i czarna, za to iście królewskiego materiału -aksamitu :)

  • sukienka -second hand +diy (skróciłam ją)
  • torebka -szafa.pl
  • szpilki z ćwiekami -New Look
  • pasek -second hand
  • naszyjnik -Diva
  •  bransoletka z łańcuszkami -Carry
  • skórzana bransoletka -Cropp
  • pierścionek -H&M










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz