poniedziałek, 3 listopada 2014

BIAŁA BLUZKA KISS

Tym razem przedstawiam prosty sposób na ozdobienie odzieży nazwą ulubionego zespołu. Sama stosowałam tę metodę wiele razy, zarówno na koszulkach, jak i na katanach. Sprawdza się jednak przy zespołach z prostym logo. Fani black metalu mieliby baaaaardzo dużo wycinania.

Potrzebna nam gładka koszulka (czy też gładka przestrzeń na katanie, torbie itd.).

Ja tym razem wybrałam białą bluzkę, której już nie noszę. Kiedyś często zakładałam ją pod kamizelki. Ostatnio leżała i marnowała się w półce.


Napis, który zamierzałam umieścić na bluzce, postanowiłam wyciąć z czarnej skóry ekologicznej. Zdecydowanie nie polecam w tym przypadku naturalnej, ponieważ "farbuje", i bluzką cieszylibyśmy się do pierwszego prania. 
Jak widać, z kawałka na zdjęciu wycinałam już kiedyś gwiazdki.  A teraz pewnie nietrudno się domyślić, jakie logo będzie na bluzce :)



Logo  miałam  wycięte, bo używałam go już kilkakrotnie. Na lewej stronie materiału (w tym przypadku ecoskóry) odrysowałam odwrócone literki. Śladów po ołówku ani po zwykłym długopisie nie byłoby widać, więc malowałam złotym żelowym długopisem.




Potem standardowo -wycinanie, układanie na bluzce, przypięcie szpikami i przyszywanie. W procesie twórczym nie mogło zabraknąć Mii :)





No i gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz