środa, 4 marca 2015

BIAŁO NA CZARNYM

Przebijałem pułap dźwięku?
A potem obłoki z katedrami,
zielenie elastyczne za kutym żelazem bram
i cisza, zastanawiające, inna niż ta jaką znałem.
Jestem tutaj gdzie piąstka starej kobiety owinięta różańcem,
stukanie kija na dallach między jabłkowitym cieniem.
Wstyd czy nie wstyd
że tak się dopełniło.

...łapcie fragment Miłosza! ("Po ziemi naszej")


A jakie nawiązanie w stroju? Chyba tylko kolory są te same, co na moim wydaniu "Wierszy i ćwiczeń"... Tak, zawsze lubiłam kontakt z papierem i nie umiem przestawić się na czytanie dłuższych tekstów w necie. Zwłaszcza takich, które wywołują zadumę. Jednak słowo drukowane ma jakiś swój niepowtarzalny klimat :)

  • ramoneska -Tally Weil
  • spodnie -n/n
  • bluzka -Szafa.pl
  • torba -n/n
  • buty -Reserved
  • zegarek -Glitter
  • pierścionek -Lokaah
  • kolczyki -Centro










4 komentarze:

  1. Zgadzam się, drukowane to drukowane.
    Gdzie były robione zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarnowskie Góry :) jutro też będę dokładnie w tych stronach :)

      pozdrawiam!

      Usuń
  2. No tak właśnie myślałam, że to kościół w Reptach Śląskich, ale nie byłam pewna. Mieszkam całkiem niedaleko. Zapraszam na kawę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu.. jakoś mi umknęła Twoja odpowiedź :)
      no to czuję się zaproszona :) kiedy? :) :) :)

      Usuń