wtorek, 31 marca 2015

WHY?

Ostatnio weny do pisania postów nie mam wybitnie (ale nadmiar starych zdjęć, które wnet zostaną zastąpione nowymi i prawie letnimi goni!). Dzieje się źle, sytuacja na rynku pracy mnie przeraża (kto wie, ten wie - komentować nie będę) i łapki opadają. Czasem mam wrażenie, że w tym kraju robią wszystko, abyśmy jak najszybciej spakowali walizki i uciekali szukać szczęścia gdzie indziej...

...no i zrobiło się smutno, ponuro i mrocznie. Ale że to 200 post, więc jak zwykle WIELKIE DZIĘKUJĘ dla tych, którzy tu jeszcze wchodzą :)

  • bluzka -n/n
  • spódnica - z wymiany na facebooku
  • buty -Reserved
  • kwiat we włosach -Glitter
  • pierścionek -Parfois














2 komentarze:

  1. Bluzka prześliczna. W czarnym Ci ładnie, ale mam nadzieję, że nie będą to Twoje barwy żałobne i 3mam kciuki za poprawę sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, kiedy się sytuacja poprawi... ale DZIĘKI :)

      Usuń