wtorek, 5 grudnia 2017

DETERMINACJA

Przeglądając dziś Internet, przeczytałam ciekawy "cytat dnia", którego autorem jest Bill Cosby: "Żeby odnieść sukces, Twoja determinacja musi być większa niż Twój strach przed porażką." Jakże trafne. Więc zostawiam Was z tymi słowami, a ja biegnę na zakupy i do pracy. :)

Zdjęcia dzisiaj baaardzo letnie (jak ja lubię takie zimą wrzucać!). Zrobione pod koniec sierpnia, dzień przed wyjazdem do Wisły na festiwal country. Więc jak widać, już się na nich wczuwam w klimat. :)

  • top -second hand
  • spodenki -DIY
  • kowbojki -kupione na Allegro.pl
  • kapelusz -n/n
  • bransoletki -DIY
  • kolorowa bransoletka -Sinsay

















2 komentarze:

  1. Lubię te Twoje detale, tu np. zawieszka w kształcie kowbojek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam fioła na punkcie detali... ale to już wszyscy wiecie :D

      Usuń