czwartek, 28 grudnia 2017

SHOPPING MĘCZY

"Shopping męczy" - tak odpowiedział chłopak w autobusie dziewczynie, która to narzekała, jaka jest wykończona. Młodzi ludzie, podobnie jak ja, wracali z zakupów (i pewnie również w Galerii Katowickiej). Zapewne wykorzystali świąteczno-noworoczną przerwę w szkole. Ja też postanowiłam wykorzystać fakt, że skończyłam pracę o 15stej, i udałam się do galerii handlowej. Od wczoraj trwają świąteczne wyprzedaże. Trzeba przyznać, że całe mnóstwo rzeczy jest przecenionych i... mnóstwo ludzi postanowiło łapać okazję. Jeszcze nigdy nie naczekałam się tyle w kolejkach do przymierzalni oraz potem do kas. No ale mam spodnie, spódnicę, bluzkę, kolczyki oraz duuużo chokerów. Więc było warto. I wszystko w rockowym klimacie. :)

...zdjęcia wrzucam z sierpnia. Ale za to w stroju dość mocno pasującym do dzisiejszych sklepowych łowów. :)

  • bluzka -second hand + DIY (dodałam ćwieki)
  • spodnie -second hand
  • buty -Anis
  • pas -second hand
  • kolczyki -Glitter
  • pierścionek -Glitter














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz