sobota, 23 grudnia 2017

PADA ŚNIEG...

Pamiętacie z dzieciństwa piosenkę Krzysztofa Antkowiaka pt. "Pada śnieg"?. Mnie wydawała się taka magiczna...

...a który utwór jest chyba ostatnio najczęściej odtwarzany na Youtoube? Właśnie "Pada śnieg"! Jednak totalnie obdarty z klimatu i magii. Wykonywany przez siostry Godlewskie (kimkolwiek są). Pewnie większość z Was miała okazję zobaczyć i posłuchać tego wykonania na Facecooku, bo bardzo dużo osób je udostępnia. W krótkim czasie wersja sióstr doczekała się też ogromnej ilości parodii (mnie najbardziej rozbawiła wersja braci "Podlewskich"). Nad samym wykonaniem pań Godlewskich rozwodzić się nie będę - trzeba je po prostu zobaczyć. I tu od razu nasuwają mi się słowa ludzi z mojej pracy, że "co się zobaczy, to się już nie odzobaczy". ^^ Jedno jest pewne, nowa wersja "Pada śnieg" bije rekordy popularności. A dzięki niej jest okazja również przypomnieć sobie tę starą, którą pamiętamy z dzieciństwa. :)

...śnieżnych zdjęć dziś, niestety, nie będzie (bo jeszcze nie zrobiłam w tym roku). Będą natomiast stare, z kwietnia 2016. Jakoś wcześniej ich nie wrzuciłam bo wydawały mi się zbyt przesadzone. Może właśnie w poście o przesadzie i parodiach będą pasować. :)

  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -second hand (Dolce&Gabbana)
  • pas -second hand
  • torebka -second hand








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz