sobota, 30 grudnia 2017

SKÓRZANA SUKIENKA Z ĆWIEKAMI

Już jutro Sylwester. Jeśli nadal nie macie pomysłu, w czym iść, może warto jeszcze raz przejrzeć szafę i którąś prostą sukienkę po prostu ozdobić ćwiekami (znając Wasze poczucie humoru w komentarzach na Facebooku - to oczywiście propozycja dla pań ^^). Dodanie ćwieków nie zajmuje wiele czasu, a efekty mogą być ciekawe.

I tym razem właśnie wrzucam DIY z taką inspiracją. Ja moją sukienkę kupiłam w zeszłym roku w second handzie (od razu z myślą przeróbki). Przerobiłam ją też w zeszłym roku (akurat nie na Sylwestra), ale, jak zwykle, wrzucam po czasie. 


Na ramionach były ozdoby z koralików. Niestety, uszkodzone.



Zaczęłam więc od odprucia perełek.


Niestety, ślady zostały, więc trzeba je było jakoś zatuszować. I tu  pomocne okazały się ćwieki. Przed wyćwiekowaniem wyprasowałam sukienkę (oczywiście po wewnętrznej stronie).



Kilka ćwieków i gotowe.



Wystarczy jakiś ozdobny pasek, biżuteria, i mamy kreację na wyjście. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz