sobota, 7 września 2024

BLACK AND WHITE STRIPES

Ubrania w czarne i białe paski towarzyszą mi od wielu lat. Tytuł wpisu nawiązuje do postu sprzed 10 lat, kiedy to miałam w takim wzorze... legginsy (a także bransoletkę i kolczyki). W ich przypadku skończyło się na jednym wyjściu i jakoś nie czułam się w nich komfortowo. Ale strój jest tak śmieszny, że warto go TUTAJ przypomnieć. 

Tym razem paski zdobią górę asymetrycznej sukienki. Przyznaję, że ten wzór zdecydowanie bardziej mi odpowiada na górnych częściach garderoby. :) Zdjęcia czekały dwa lata na publikację, bo to jedna z tych "sesji", kiedy miałam serię "niewyjściowych" min i mało która fotka nadaje się do pokazania. :)

  • sukienka - second hand
  • buty - Reserved
  • kolczyki - Orsay
  • bransoletka - DIY











1 komentarz:

  1. Lubię paseczki ale w drugą stronę poziome. A zdjęcia myślałam że aktualne oznacza to tylko jedno że jesteś wiecznie młoda.

    OdpowiedzUsuń