poniedziałek, 8 września 2014

TO JUŻ ROK !!!

Aż się wierzyć nie chce, że już minął rok od czasu, kiedy zastanawiałam się czy prowadzić bloga. Jak widać, podjęłam jednak decyzję, że spróbuję i dość regularnie staram się "coś" tutaj wrzucać. Początkowo miał to być przede wszystkim blog z tutorialami DIY. Z czasem równie potężną "gałęzią" stały się własne pomysły na zestawienia ubrań (ostatnio to właśnie takie posty najczęściej zamieszczam ze względu na niewielką ilość czasu, aby przerabiać ubrania). Pojawiło się kilka relacji z wydarzeń,  jakieś własne przemyślenia... i tak upłynął rok.

Cieszę się, że ze mną mną jesteście, czytacie, komentujecie (przede wszystkim na fanpage'u). To strasznie miłe, kiedy czytam, że mój pomysł kogoś zainspirował - takie słowa utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto bloga prowadzić! :)

Zastanawiałam się jakie zdjęcia wrzucić "na rocznicę". Początkowo myślałam o skórach, ale jak Borsuk wysłał mi wczoraj projekt nowego logotypu (dzięki Borsiu! kawał dobrej roboty! :)  ) z kowbojskimi gwiazdami, które mu się ze mną kojarzą, postanowiłam, że będzie to kowbojski post. Wielokrotnie podkreślałam, że kocham ten styl. Lubię też piwko, które pojawiło się na zdjęciach i jak najbardziej pasuje do klimatu świętowania :)

A zdjęcia zrobione na naszym "rancho" czyli orzeskiej działce.
  • kowbojska spódnica -second hand
  • bluzka -second hand +diy (zrobiona z t-shirtu)
  • kowbojki -allegro
  • pas - second kand
  • kapelusz kowbojski -n/n
  • pasek na kapeluszu -second kand
  • bransoletki -diy (na lewej ręce -zrobiona z paska zakupionego w second handzie, na prawej -gładka bransoletka oklejona skórą + doklejone ćwieki)
  • pierścionek -Glitter













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz