środa, 25 maja 2016

BO LUBIĘ DZIWNE "PLENERY"

Zdjęcia na działce (w okresie od późnej wiosny do wczesnej jesieni) robię często. Zazwyczaj w postach pojawia się zielona trawa, kwiaty, mój ulubiony bez, studnia, ławeczka, drzwi i drabina. Jakoś nigdy nie robiłam zdjęć za domkiem. Tym razem klimat posta jest trochę z humorem. Połączyłam elementy rockowe z elementami pin up. Postanowiłam jako "plener" wykorzystać kąt z imadłem i pniem do rąbania drewna. Załapał się nawet kiczowaty (czyli pasujący mi do klimatu) dzbanek. Niestety, miał ozdoby w kolorze niebiesko-zielonym, więc jest tylko na zdjęciach w sepii. 
Tak więc łapcie przerysowane zdjęcia zrobione w jednej z dziwniejszych miejscówek. :)

  • bluzka -second hand
  • spódnica -second hand
  • buty -n/n
  • bandanka -second hand
  • pasek -second hand
  • bransoletki -n/n










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz